NE NARYS?
Registruokis

Straipsniai

Straipsniai
»
Kegelio pratimai vyrams
Kiti nario straipsniai

Kegelio pratimai vyrams

8/11/2019 11:19
įkėlė
[apic=7138d42a081fb.jpg][/apic]

Taip, taip, perskaitėte visiškai teisingai. Kegelio pratimai yra skirti ne tik moterims, bet ir vyrams. Vyro dubens apačioje randama plati ruomenų juosta, kuri prilaiko įvairius vidaus organus, tarp kurių yra žarnos ir šlapimo pūslė, taip pat jie atsakingi ir už vyro erekciją, žarnyno bei pūslės veiklą. Daktarai rekomenduoja, prižiūrėti ir rūpintis šiais raumenis atliekant specialius pratimus.

1. Pasidėkite jogos kilimėlį atsigulkite ir pilnai atsipalaiduokite.
2. Įsivaizduokite, kad bandote sulaikyti dujas ir įtempkite išangę ir vėl atpalaiduokite.
3. Įtraukite raumenis taip, lyg mėgintumėte sulaikyti šlapimą ir vėl atpalaiduokite.

Norint pasitikrinti ar viską darote teisingai, galite pridėti pirštus tarp išangės ir varpos. Jei darote viską gerai, ši vieta turi susitraukinėti ir vėl atsipalaiduoti.

Apatinių pilvo preso raumenų treniruotė

1. Įtemkite visus raumenis kaip tik galite, jei nesate tikri ar darote teisingai, pridėkite pirštus tarp kapšelio ir išangės. Įtempti reikėtų iš visų jėgų.
2. Išlaikykite raumenis įtemptus kelias akimirkas, būtinas gilus kvėpavimas
3. Po mažu atsipalaiduokite ir pailsėkite apie dešimt sekundžių.
4. Viską kartoti reikėtų dešimt kartų.

Nepergyvenkite jei iš pradžių ne viskas vyksta skalndžiai, viskam reikia praktikos ir kantrybės.
Dubens raumenų treniruotė

1. Viską darykite taip kaip anksčiau, tik rauemnis įtraukinėkite ir atpalaiduokite spartesniu ritmu.
2. Sulaukome 10 sekundžių ir atsipalaiduojame.
3. Kartoti reikia dešimt kartų kuo trumpesniais suspaudimų intervalais.
Šias treniruotes reikėtų daryti tris ar šešis kartus per parą.


Sekite mus FACEBOOK
Raktiniai žodžiai: Sveikata, Kegelis, Kegelio, Pratimai, Erekcija
...